

Профіль Sergiu та його контактні дані були перевірені нашими експертами
Sergiu
- Тариф 150₴
- Відповідь 1 год
-
Кількість запитів3
Кількість студентів, яких Sergiu підтримав/-ла з моменту появи на Superprof
Кількість студентів, яких Sergiu підтримав/-ла з моменту появи на Superprof

150₴
1ий урок безкоштовно
- Математика
- Фізика
- Інформатика
- Підготовка до ЗНО з фізики
- Математична фізика
Випусник університету, досвід викладання 23 років,маю багато сертифікатів різних компетенції,можу викладати онлайн для всіх категоріях учнів.
- Математика
- Фізика
- Інформатика
- Підготовка до ЗНО з фізики
- Математична фізика
Місце проведення уроку
Про репетитора Sergiu
«Я люблю викладати, тому що кожного дня ми робимо зміни у житті когось, що виходить далеко за межі знань. Ми надихаємо, підтримуємо, навчаємо та отримуємо можливість відкрити та поділитися деякими найкращими частинами нас самих як людей ".Викладання відкриває мені світ різних народів, культур та найбільшої різноманітності особистостей.
Це розширило моє соціологічне розуміння завдяки навчанню на власному досвіді моїх учнів.
Я часто дивуюсь, чому мої колеги люблять цю професію так само, як і я, тому цей блог є свідченням їхніх думок і почуттів.
Інформація про урок
- Початкова школа
- Середня школа
- Старша школа
- +10
рівні :
Початкова школа
Середня школа
Старша школа
Професійно-технічна освіта
Освіта дорослих
Бакалаврат
Магістратура
ЗНО
Післядипломна освіта
Інше
ACCA
MBA
Дошкільна освіта
- українська
Мови, якими доступний цей урок :
українська
Актуальність досвіду
полягає в реалізації диференційованого підходу до учнів, завдяки впровадженню сучасних технологій навчання, на всіх етапах засвоєння знань.
Вид досвіду раціоналізаторський
Ведуча педагогічна ідея досвіду
На основі розроблених структурно-логічних схем Дробот Д.Б., здійснює диференційований підхід до учнів на всіх етапах засвоєння знань. Цьому сприяють диференційовані завдання, дібрані за ступенем складності й ступенем самостійності. Так, наприклад, на етапі закріплення навчального матеріалу диференціація навчальної роботи має таку послідовність: на першому етапі сильні учні виконують основне завдання самостійно, середнім надаються допоміжні матеріали (вказівка на зразок виконання, пам'ятки, додаткова конкретизація, запитання тощо), а слабші учні працюють з учителем; на другому етапі сильні учні виконують творче завдання, середні - основне, слабші - завдання, що супроводжуються допоміжними матеріалами. На третьому етапі сильні учні працюють над виконанням цікавого завдання, середні - творчого завдання, а слабші учні виконують основне завдання. На четвертому етапі всі учні виконують спільне завдання .
Дарує дітям ласку і тепло,
І не скупиться на слова привітні!
Щоб дітям добре всім було,
Збулись щоб мрії заповітні
Творчий пошук, прагнення до неординарного розв’язання низки методичних проблем, пробудження в учнів інтересу до предмета – така в загальних рисах робоча програма вчителя із 35-річним стажем роботи.
Діна Борисівна - висококваліфікований, творчий та ініціативний педагог, який у навчально-виховному процесі методично обгрунтовано й ефективно використовує найновіші досягнення психолого-педагогічної науки, нестандартні інтерактивні технології, завдання проблемно-пошукового характеру.
Вміло підібрані вчителькою форми і методи активізації пізнавальної діяльності школярів сприяють формуванню у них інтелектуальних здібностей, логічного мислення, спонукають до самостійних суджень, висновків, викликають бажання осмисленої пошукової діяльності. Запорукою педагогічних успіхів учительки є її висока педагогічна майстерність, пошук нового, зразкова педагогічна етика у поєднанні з досконалим і глибоким знанням предмета, знання вікових особливостей учнів, розуміння їхніх інтересів, проблем.
За роки педагогічної праці сформувала власні форми роботи.
До системи завдань, які вона використовує, відносяться:
-завдання відкритого типу, в яких конкретно не обговорені умови протікання процесу.
Одним із шляхів активізації розумової діяльності учнів під час навчання є застосування на уроках групової форми роботи.
Вчитель чітко, доступно пояснює навчальний матеріал, забезпечує результативність занять ефективним застосуванням комп'ютерної техніки, використанням індивідуальних та групових форм роботи проведення нестандартних занять, в тому числі уроків-проектів, конференцій, досліджень, екскурсій.
Все це формує в учнів активну життєву позицію, уміння шукати правильне рішення у конкретних життєвих ситуаціях, а отримані знання по фізиці та навички сприяют інтелектуальному росту особистості.
Учитель стверджує, що важливою формою
Уроки Дробот Д.Б. захоплюють мистецтвом
спілкування з учнями, їх визначає висока наповнюваність змісту, ефективне методичне забезпечення, глибоке виховання і практичне спрямування.
Діна Борисівна обладнала фізичний кабінет, який ефективно використовує у процесі вивчення школярами основ фізичних наук, фізичного практикуму, що сприяє умінню школярів оперувати набутими знаннями, поєднуючи теорію з життєвою практикою.
Дробот Діна Борисівна - вчитель вищої категорії, має звання «Старший учитель», порядна, дисциплінована, працьовита, вимоглива до себе і учнів, тактовна, наділена організаторськими здібностями, має різнопланові естетичні інтереси.
Головне для Діни Борисівни - жити у своїх учнях, навчити їх бути творцями свого життя і самих себе.
Опис досвіду
Враховуючи сучасну методику викладання фізики, я створюю всі необхідні умови для активної самостійної діяльності учнів у навчально-виховному процесі, стараюсь забезпечити формування цілісної особистості кожного учня. Цьому сприяють різні форми діяльності: фронтальна, індивідуальна та колективна.
У своїй практичній діяльності я віддаю перевагу колективній методиці взаємонавчання. Кожен учень має можливість протягом уроку вільно спілкуватися фізично грамотною мовою. Для мене головне - це значне підвищення інтересу до фізики, з одного боку, і великий стимул до самовдосконалення кожного учня - з другого. Головне моє завдання полягає не лише передавати учням знання, а й у тому, щоб розвивати в них бажання самостійно здобувати нові знання, вчити самостійно осмислювати прочитане і виділяти головне. Це дає змогу формувати в учнів навички користуватися додатковою літературою: науково-популярними книжками, статтями з науково-популярних журналів, довідниками, словниками, енциклопедіями, інструкціями до приладів.
„Духовне життя дитини, - писав В.О. Сухомлинський, - повноцінне лише тоді, коли вона живе у світі гри, казки, музики, фантазії, творчості. Без цього вона - засушена квітка Тому гра є важливим засобом пізнання світу. Використовуючи її в навчальному процесі дає змогу мені успішно формувати й закріплювати позитивне ставлення учнів до навчальної праці, збуджувати інтерес, підвищувати рівень навчальної праці, розвивати комунікативні навички. Ігри доречні й ефективні не на всіх уроках. Неприродно буде виглядати, приміром, ігрова контрольна робота чи гра протягом усього уроку під час вивчення зовсім нового матеріалу (хоча й на таких уроках використовую ігрові паузи для актуалізації знань).
Набагато більший ігровий потенціал мають уроки узагальнення знань, закріплення їх або вироблення практичних умінь і навичок. Тому такі уроки проводжу у вигляді уроків - змагань. Уроки - змагання сприяють поєднанню колективної й індивідуальної форм роботи, урізноманітнює процес навчання, поліпшує психологічний клімат у класі, створює вільну творчу атмосферу й одночасно здоровий дух змагання. Дуже жваво й ефективно проходить в ігровій формі підготовка до тематичної атестації, коли учні мають необхідний запас знань і потрібно його актуалізувати й систематизувати.
Процес навчання - не автоматичне вкладання навчального матеріалу в голову учня. Він потребує напруженої розумової роботи дитини та її власної активності в цьому процесі.
Для ефективного застосування інтерактивних технологій, зокрема для того, щоб охопити весь необхідний обсяг матеріалу і глибоко його вивчити, я старанно планую свою роботу, щоб:
Впроваджуючи елементи сучасних технологій навчальні досягнення учнів протягом року зросли, про що свідчить проведений моніторинг .
8 клас
Вересень
Грудень
Травень
К-ть учн.
%
Якісний показник
К-ть учн.
%
Якісний показник
К-ть учн.
%
Якісний показник
Високий
2
25
2
25
2
25
Достатній
1
12,5
1
12,5
3
37,5
37,5
37,5
62,5
9 клас
Вересень
Грудень
Травень
К-ть учн.
%
Якісний показник
К-ть учн.
%
Якісний показник
К-ть учн.
%
Якісний показник
Високий
-
-
1
9,1
1
9,1
Достатній
3
27,3
3
27,3
5
45,5
27,3
36,4
54,6
11 клас
Вересень
Грудень
Травень
К-ть учн.
%
Якісний показник
К-ть учн.
%
Якісний показник
К-ть учн.
%
Якісний показник
Високий
-
-
-
-
2
33,3
Достатній
2
33,4
3
50
1
16,7
33,4
50
50
Тарифи
Тариф
- 150₴
Тариф за пакет уроків
- 5 год: 750₴
- 10 год: 1500₴
онлайн
- 150₴/год
безплатні уроки
Перший безкоштовний урок дозволить вам познайомитися з репетитором Sergiu та дізнатись, наскільки він/вона зможе допомогти вам у досягненні ваших навчальних цілей.
- 1год
Інші репетитори Математика
Єлена
Чернівці & онлайн
- 400₴/год
- 1ий урок безкоштовно
Катерина Ігорівна
Чернівці
- 250₴/год
- 1ий урок безкоштовно
Oksana
Чернівці & онлайн
- 400₴/год
- 1ий урок безкоштовно
Ангеліна Олександрівна
Чернівці & онлайн
- 100₴/год
- 1ий урок безкоштовно
Natalia
Чернівці & онлайн
- 140₴/год
- 1ий урок безкоштовно
Марія
Чернівці & онлайн
- 150₴/год
- 1ий урок безкоштовно
Ярина
Чернівці & онлайн
- 150₴/год
- 1ий урок безкоштовно
Ігор
Чернівці
- 250₴/год
- 1ий урок безкоштовно
Катя
Чернівці & онлайн
- 200₴/год
- 1ий урок безкоштовно
Дуб
Чернівці & онлайн
- 150₴/год
- 1ий урок безкоштовно
Tania
Чернівці & онлайн
- 200₴/год
- 1ий урок безкоштовно
Rina
Чернівці & онлайн
- 250₴/год
- 1ий урок безкоштовно
Анастасія
Чернівці & онлайн
- 250₴/год
- 1ий урок безкоштовно
Ігор
Чернівці & онлайн
- 400₴/год
- 1ий урок безкоштовно
Диана
Чернівці & онлайн
- 150₴/год
- 1ий урок безкоштовно
Світлана
Чернівці
- 300₴/год
- 1ий урок безкоштовно
Віталій Андрійович
Чернівці & онлайн
- 200₴/год
- 1ий урок безкоштовно
Оксана
Чернівці & онлайн
- 200₴/год
- 1ий урок безкоштовно
Tatiana
Чернівці & онлайн
- 200₴/год
- 1ий урок безкоштовно
Людмила
Чернівці & онлайн
- 300₴/год
- 1ий урок безкоштовно
-
Переглянути репетиторів математика