

Профіль репетитора Віталій та його контактні дані пройшли перевірку.
Віталій
- Тариф 400₴
- Відповідь 24 год
-
Кількість запитів23
Кількість студентів, яких Віталій підтримав/-ла з моменту появи на Superprof
Кількість студентів, яких Віталій підтримав/-ла з моменту появи на Superprof

400₴
1ий урок безкоштовно
- Філософія
- Етика
- Культурологія
- Історія філософії
- Антропологія
Що таке φιλοσοφία? Чим корисна людині? Хочете розвинути мислення в діалозі? Чи прослухати курс філософії? Я кандидат ф.н., КНУ. Автор першого в Україні дослідження з філософії дару. Відгуки нище
- Філософія
- Етика
- Культурологія
- Історія філософії
- Антропологія
Місце проведення уроку
- онлайн
-
У вас вдома : виїзд на відстань 20 км з Київ
Super репетитор
Віталій є одним з найкращих репетиторів Філософія. Це підтверджує якість профілю, достовірність диплома, швидка організація першого уроку та відмінні відгуки учнів!
Про репетитора Віталій
До мене звертаються різні люди, але їхні запити можна поділити на 2 групи:
● Дізнатись більше про природу Ф. чи історію Ф.
● Розвинути власне мислення, щоб розуміти світ чи себе.
Запити нормальні, хоча різні.
Люди з другої групи можуть як зразу знати, що їх цікавить, так і дізнатись згодом. І тоді ми разом шукаємо. Шукаємо що? Відповіді на питання. Питання?! Так, без них нема Ф. Якщо у вас нема питань, ви все знаєте. Питання мають ті, хто чогось не знають. Тоді вони вдаються до Ф., і у них є шанс дізнатись.
Не знати – абсолютно нормальний стан в Ф. Філософ – це будь-хто з нас, хто НЕ знає, а ПРАГНЕ знати. Якщо ви чогось не знаєте, не розумієте, маєте сумніви, то в Ф. вам буде комфортно, ви там «свої».
Сократівське «я знаю лише те, що нічого не знаю» – щеплення здорового глузду від зарозумілості. Зарозуміла людина хибно вважає, що знає те, чого не знає.
Тому на моїх заняттях ніхто не окупує позицію «Я розумний/розумніший, ти дурний/дурніший», «Я знаю, ти – ні», «Слухай сюди, телятко, зара відкрию тобі істину!».
Ми всі люди, і нелегко досягти незалежності від наших звичок. Тому я нікого за це не соромлю, не зневажаю. Я це розумію. І вказую на такі моменти, щоб ви звернули на них увагу. Навіщо? Щоб ми спробували обійти ці моменти та шукали істину з позиції Сократа. Так, я можу бути дбайливим і тактовним. Клієнтоцентризм – моя слабкість.
● Якщо ви хочете більше знати про історію чи природу Ф., ми разом з’ясовуємо й визначаємо (в процесі обговорення, пошуку, діалогу):
Що саме вас цікавить?
Навіщо (яка мета)?
Що ви вже знаєте про це?
Чим я можу допомогти у вивченні цього?
Розробляємо план.
Обираємо формат.
Основні формати такі:
1. Я виступаю. Ви сприймаєте.
2. Спочатку моя доповідь, потім питання-відповіді, коментарі, спільне обговорення.
3. Я пропоную серію коротких повідомлень, які ми зразу, за вашим бажанням, обговорюємо.
Це не занудство. «Копирсання» в налаштуваннях, як показує мій досвід репетитора, майже ніколи не зайве. Воно допомагає і вам, і мені краще розуміти наші справжні бажання, які нерідко не є очевидними навіть нам самим, та більш ефективно їх задовольняти. Та й Ф. – цілий всесвіт, безмежний асортимент: краще обрати щось, ніж хотіти, але не взяти все.
Інформація про урок
- Початкова школа
- Середня школа
- Старша школа
- +6
рівні :
Початкова школа
Середня школа
Старша школа
Професійно-технічна освіта
Освіта дорослих
Бакалаврат
Магістратура
ЗНО
Післядипломна освіта
- українська
Мови, якими доступний цей урок :
українська
● Якщо ви хочете розвивати власне мислення, то характер і формат занять дещо інші.
Опишу випадки зі свого репетиторства. Учень каже, що у нього депресія, але він хоче знову радіти життю. «Чим допоможе Ф.?». За 2500 років розвитку Ф. багато мислителів пропрацювало цю тему. Але чи варто засипати конкретну людину горою інформації? Це ж не буде розвитком ні її мислення, ні її самої. Гора знань може поховати під собою людину. Краще підкорити вершину знань, щоб з висоти бачити світ…
У спілкуванні з учнями я дізнався, що інколи учня не дуже цікавить заявлена ним тема (що думають філософи про смуток і щастя). Учня хвилює не ця тема сама по собі, не чужі погляди на цю тему. А його власне ставлення. Те, чим ця тема зачіпає саме його. У людини екзистенційна цікавість. Але при цьому учень може не усвідомлювати цього. Людина насправді хоче не так почути інших, як розкрити своє ставлення до теми. Хоче зрозуміти не філософські ідеї, які здаються їй далекими і неактуальними (пізнання інших), а свої думки, переживання, своє життя (пізнання себе). Я закликаю учня звернути увагу до того, чому його хвилює згадана ним тема. З чим в його душі чи житті вона пов’язана? «Породжувати філософське питання може лише власний невигаданий життєвий досвід. До виникнення такого питання нема сенсу читати філософські книжки» (Мамардашвілі).
Кожна людина унікальна. У кожної своє унікальне ставлення до речей. Не варто нав’язувати людині чужі ідеї замість її власних. Чужі ідеї не повинні засипати джерело наших власних. Тому я можу заохочувати учня до його добровільного самопізнання, саморозкриття. Тоді і так, як бажає він. Без примусу й тиску. В діалозі. Учень може відгукнутись (що зазвичай трапляється) та почати краще бачити не чужі ідеї про життя, а своє власне життя – те, що краще за нього не знає ніхто. Тоді людина здатна народити власне розуміння і власні знання. Бо зустрічається не з чужими знаннями, готовими відповідями, а з загадковими речами, які пробуджують допитливість і бажання збагнути, розплутати, з’ясувати. І тоді те, що людина сама, своїми силами зрозуміла, вона може застосувати у своєму житті. А чужі знання ми часто не знаємо як і куди пришпадорити…
Інший учень висловив цікавість до емоцій – як їх розуміють філософи? В процесі вивчення й обговорення виявляється, що учень вже давно має щодо цієї теми й інших свої думки і переконання. А ще згодом втямлюєш, що в основі головних ідей учня лежать… певні емоції! Які він, однак, не робить предметом дослідження, рефлексії. Тобто його погляд на деякі речі забарвлений емоціями. Є дещо суб’єктивним. Нові знання, які здобуває учень, змінюються під впливом його старих ідей і емоцій, і суб’єктивність його погляду розширюється. Що робити?
Нема сенсу вивчати будь-що для цементування того, що ми вже знаємо. Нове знання має розширювати наш погляд на світ, відкривати очі. Освіта запалює наше власне світло, а не завалює його знаннями. Освіта – не так здобуття знань, як утворення, розвиток нас самих. Це 2 основних підходи до навчання:
1. Збільшувати кількість знань в пам’яті.
2. Ми не накопичуємо знання і обтяжуємо пам'ять, а трансформуємо знаннями себе (поцікавтесь книжкою «Більдунґ. Нордичний секрет краси і свободи»).
В першому варіанті знання в нас, але ніяк не впливають на нас – після навчання ми такі ж, якими було до нього, лише стали роздвоєними!
В другому – ми перетворюємо знання на себе – розвиваємо здібності, втілюємо в життя – стаємо цілісною творчою особистістю.
Тому якщо ви прагнете розвивати власне мислення, то наші заняття не повинні бути схожими на переливання знань і розуміння з мене в вас чи навпаки. Це неможливо. І непотрібно.
Тому наші заняття мають бути спів-мисленням – моїм і вашим. І я, і ви висловлюємо свої думки не тому, що вони істинні, і не для того, щоб їх інсталювали. Зарозумілість, пиха не повинні керувати нами. В нашому невимушеному, добровільному, чесному діалозі ми слухаємо відгук нашого нутра на сказане іншим. І щиро прагнемо той відгук народити в матеріальній оболонці слів, які не є самою думкою, але вказують на неї подібно до дорожніх знаків: «За милю поворот до водоспаду».
Не варто ніяковіти і бентежитись, якщо ви вважаєте, що ми не зможемо спів-мислити. Справа в тому, що ми не контролюємо мислення, навіть власне. Воно має своє автономне, незалежне від нас життя. Нам не треба соромитись, що воно з’являється і зникає самостійно. Великий мислитель відрізняється від звичайної людини не тим, що у нього є мислення, а у неї нема. А тим, що він часто тренує свою здібність чути власні думки. Саме це головне у вивченні Ф. для розвитку власного мислення, на мій погляд. Ми будемо філософувати, щоб чути свої думки. А також чути слова співрозмовника. Філософія – безпечний простір для того, щоб не приховувати свої думки, а являти, народжувати.
Ми не робитимемо наголос на збільшенні знань. Мислення і знання – абсолютно різне. Мислення – здібність, яка створює знання, а знання не є причиною здібності. Око бачить дерево, яке не створює ока. ШІ здатний створювати нові знання зі знань людей, але він не має ні розуміння, ні здатності створювати нове знання з розуміння. Крім бога, якщо він є, лише людина здатна до такої дивовижі як розуміння і творчість. Однак 99% освіти у світі – це зубріння й забуття чужих знань, а не розвиток власного мислення, власної креативності, власної радості. Неможливо передати думку, розуміння. Воно завжди внутрішнє. Ми можемо передати і взяти лише оболонку думки – слова, фрази, тексти. Запам’ятати й повторити слова – не означає зрозуміти, засвоїти думку. Якщо ми сприймаємо слова, а всередині нас не виникає думки, ми нічого не зрозуміли. Філософія є вправляння в тому, щоб почути й народити свої думки.
Гадамер:
«Істину не може пізнавати і повідомляти хтось один.
Всіляко підтримувати діалог,
давати сказати своє слово також інакомислячому,
вміти засвоювати вимовлене ним – ось де душа філософії.
Ми не можемо сказати істину без звернення, без відповіді,
а отже без спільності отриманого порозуміння.
Ніхто не охоплює в своєму дусі всю істину».
Відгуки
Усі відгуки є на 100% надійними та аутентичними. Вони відповідають реальному досвіду, який учні отримали на уроках репетитора Віталій.
Ідеально! Я прийшла на заняття з філософії з бажанням трохи краще зрозуміти себе і світ. А натомість зустріла Людину, з якою хочеться думати.
Не вчити матеріал, не здавати тести, а справді думати, відчувати, розкривати нові сенси, переосмислювати звичне і вчитись заново дивитись на світ.
Віталій дуже гнучкий у своїх підходах. Він не просто читає лекції, а створює простір діалогу, в якому тебе чують і розвивають твою думку і нічого не нав’язують.
Окремо хочу відзначити його ерудицію, інтелектуальність і тонке відчуття контексту. На наших заняттях я зрозуміла, що філософія — це не абстракція, а жива практика мислення, яка формує внутрішню свободу.
Я вдячна за кожну нашу зустріч. Це не просто заняття, це справжній простір мислення, в якому стаєш ближчим до себе.- Відповіді Віталій :
Ідеально! Віталій допомагає моєму сину розвивати творче мислення та критичний аналіз, що дозволяє по-новому споглядати на світ.Він підтримує мою дитину ,заохочуючи до самостійних роздумів і вираження власних ідей не нав'язуючи готових відповідей Це сприяє розвитку впевненості в собі та здатності розв'язувати проблеми творчо. Дитина відчуває підтримку і важливість своїх думок, що його мотивує .Завдяки спілкуванню з Віталієм він здобуває не лише знання але й вміння бачити можливості у світі навколо.
- Відповіді Віталій :
Показати більше відгуків
Рекомендації
Рекомендації належать родичам та знайомим репетитора
Заняття з Віталієм завжди цікаві й інформативні, адже В. — дуже талановитий викладач, який вміло готується до кожного заняття, ретельно підбираючи матеріал. Після наших уроків мені вдалося подивитися на звичні речі під іншим кутом, зробити свою думку зрілою й свідомою під впливом плідних дискусій, а також зрозуміти, чого мені насправді потрібно у цей період мого життя. Ми також ефективно працювали над процесом мислення й обґрунтування власної думки: В. підбирав саме ті теми, про які я просив (наприклад: ведення дискусії, філософія романтизму, розвиток творчості).
Бути учнем Віталія — це велике інтелектуальне задоволення, тому й надалі бажаю продовжувати пізнавати себе у діалогах з цією неймовірною людиною!Уроки філософії з Віталієм — це справжній подарунок. Вони не лише дають знання, а й відкривають глибину мислення, вчать бачити світ чесно, без прикрас і самообману. Атмосфера, яку створює Віталій, — тепла, уважна, живa. Він не диктує істину, а допомагає самостійно доходити до неї. Це вчитель, з яким народжується справжня довіра, бо за його словами відчувається чесність і повага.
Філософія у такому форматі — це простір свободи й сили. Вона розвиває особистість, вчить критичності, формує внутрішній стрижень. Вона чесна: визнає, що істина складна, і насправді для кожного вона особиста і уроки філософії з Віталієм дають інструменти її шукати.
Хочу підкреслити ключові відмінності від того, що сьогодні називають «психологією». По суті своїй це не емпірична наука. Там нема вимірюваних результатів, наукових експерементів і досліджень. Вона вийшла з філософії і до рівня медицини. Доказової емпіричної науки не дійшла. Там часто - імітація і допомоги, і науки. Це збіговисько доктрин і методик, які продають ілюзію зцілення, ілюзію допомоги але насправді лише тримають людину в залежності. Психологія вдягнула на себе маску науки, але під нею — тоталітарний і дуже цинічний бізнес на емоціях і слабкостях людей.
Філософія в принципі чесна, медиками і цілителями душ не прикидається , не те що психотерапевти які слово терапевт просто вкрали у емпіричних і доказових медиків з метою обману клієнтів. Філософія це здорова глибока альтернатива. У руках Віталія, так точно — світла й чесна. Вона не продає ілюзій, а дарує справжню силу мислення. І саме тому ці уроки — безцінні.Мені важко дається публічне письмо, тому коментую нечасто, але оскільки вже досить довго вчуся у Віталія, то все-таки вирішила написати.
За останні 3 роки я відвідувала мінімум 4х психологів, і згодом зрозуміла, що вони не можуть допомогти мені інтегрувати свої знання в цілісну картину світу. Тому я пішла іншим шляхом, подумала, що спробую підійти до питання через філософію. Можна сказати, випадково натрапила на сайт репетиторів, де і знайшла Віталія. Зразу скажу, що він має брати більше оплату, хоча б тому, що на фоні психологів справляється набагато краще. Що я маю на увазі? Ви коли-небуть отримували «картонну» психологічну похвалу? Або чули фразу «це, мабуть, тааак складно», чи «я вас розумію» з таким сухим дистанційованим виглядом, який сам по собі каже, що людина не розуміє? Так от, якщо ви хочете нормального живого спілкування, без оцих фальшивих фраз, то рекомендую зайнятися філософією замість ваших психологів. Конкретно про Віталія, мені особливо імпонує, що уроки можуть бути доволі довгі, і матеріал можна обговорювати застосовуючи до життя, а не просто як лекцію - почув/забув. У цілому, у нього добре комбінується орієнтація на потреби учня і викладання підготовленого матеріалу. Звичайно, Віталій не чат GPT, не відповість на кожне ваше запитання, але зате накидає матеріалу, що читатимете пару років;)Заняття з моїм репетитором з філософії справді залишили приємне враження. Однією з основних переваг є те, що тьютор пропонував мені вибір тем для вивчення, що дозволяло глибше занурюватися в різні аспекти філософії. Він також завжди перевіряв, чи є в мене питання, і надавав як теоретичні, так і практичні знання по кожній темі, що значно полегшувало розуміння матеріалу.
Обговорення різних філософських концепцій з ним було надзвичайно цікавим і пізнавальним. Він умів стимулювати дискусію та залучати до роздумів, що дозволяло розширювати свій світогляд і дивитися на проблеми з різних перспектив. Ще однією значущою перевагою є те, що тьютор підходив до кожного заняття індивідуально, ретельно готуючись до нього.
Заняття з цим репетитором – це чудова можливість не лише поглибити свої знання з філософії, а й розширити загальний кругозір. Мене мотивує продовжувати навчання, адже кожне заняття приносить нові відкриття і здобутки в цій захоплюючій дисципліні.Коли я почав шукати репетитора з філософії, то не до кінця розумів, чого очікувати і що саме шукаю. Проте заняття з Віталієм стали для мене справжнім відкриттям. Він допомагає не просто засвоювати філософські ідеї, а глибше розуміти як внутрішні, так і зовнішні процеси.
Наші дискусії охоплюють теми, які мене хвилюють і цікавлять, і разом ми знаходимо в них несподівані глибинні сенси.
Це розпалює вогонь думок та дозволяє побачити чарівні аспекти світу – помічати гармонію у, здавалося б, хаотичних подіях, відкривати приховані зв’язки між явищами, переосмислювати звичні речі під новим кутом. Завдяки цим заняттям світ перестає бути просто набором випадкових подій і набуває глибшого сенсу, а буденні речі відкриваються з несподіваного боку, стаючи джерелом натхнення і пізнання.
Дуже раджу цього репетитора — його досвід та унікальне бачення допомагають віднайти прихований сенс речей.Світ занурюється у пітьму невігластва. Невігласами підростають діти, занедбані батьками, які приречені на клопоти про те, як нагодувати дітей. На виховання нема в батька й матері сил. Нема вільного часу для розмов і бесід, обговорення важливих речей – кіно, книжок, важливих подій в житті. Ми наймаємо дітям репетиторів-філологів, щоб навчити правильно вимовляти й писати певні слова, щоб скласти тести для вступу в університет. Але освіта є чимось набагато більшим. Багатство людини – вміння висловлюватись влучно, вчасно, доречно, предметно. Бути цікавим співрозмовником, розповідачем історій, цікавою людиною, щасливою людиною, яка освячує своїм розумом світ. Тренування розуму – це розважлива методична робота з власним сприйняттям речей, власним мисленням, яка є можливою лише в діалозі з провідником у світ навчання, тьютором, який вчить мислити. Таким є Віталій. Він не є типовим шкільним вчителем літератури або університетським викладачем філософії. Варто спробувати поспілкуватись з ним, раптом впаде завіса суму, нудьги, безпорадності, і відкриється можливість життя-дарування (це концепція Віталія)
Віталій допомагає моєму сину розвивати творче мислення та критичний аналіз, що дозволяє по-новому споглядати на світ.Він підтримує мою дитину ,заохочуючи до самостійних роздумів і вираження власних ідей не нав'язуючи готових відповідей Це сприяє розвитку впевненості в собі та здатності розв'язувати проблеми творчо. Дитина відчуває підтримку і важливість своїх думок, що його мотивує .Завдяки спілкуванню з Віталієм він здобуває не лише знання але й вміння бачити можливості у світі навколо.
Віталій – дуже добрий він пояснює все так, що стає зрозуміло і цікаво. З ним весело вчитися, бо уроки як гра. Якщо щось не виходить, він завжди підкаже. Я радий навчатися з Віталієм, бо з ним легко і весело!
Віталій - чудовий викладач, справжній професіонал своєї справи! Дуже цікаво та незвичайно підносить матеріал, змушує мозок ворушитися, робити висновки, що є дуже важливими навичками у сучасному світі.
Рекомендую!Пан Віталій займався з моїм сином протягом півроку. Встановив контакт з дитиною, впливаючи позитивно на його поведінку. Підтримував дитину в навчанні та розвивав в синові логічне мислення, любов до української мови та читання. В результаті вчителі відмітили покращення ставлення дитини до навчання, кардинальну зміну поведінки на уроках та кращі оцінки. Безмежно вдячна пану Віталію за турботу про мого сина.
Чудовий викладач філософії! Уроки цікаві, гарно продумані, щоразу є чіткий план роботи та запитання для обговорення, викладач дуже уважний та приємний. Подобається, що після кожного заняття є можливість висловити власну думку, прокоментувати, отримати відповіді на запитання. Уроки проходять в комфортній атмосфері, лекції надзвичайно цікаві, після занять виникає бажання читати книги, зароджуються нові запитання та ідеї. Загалом ще кілька днів опісля залишаюсь під глибоким враженням. Щиро рекомендую Віталія.
Заняття з Віталієм проходять для дитини весело, між уроками з читання - обовʼязкові перерви з руханкою, експерименти, цікаві завдання для дитини. За час занять, крім того, що дитина навчилась читати , побачили значний прогрес в розвитку. Малий став більш логічно мислити, проявлять більшу цікавість до природи, розуміти причинно-наслідкові звʼязки.
Особливо хочу відмітити навчання грі в шахи - це завжди проходило весело і зараз справді видно результат цих занять.
Для нас важливим також було те, що і викладання, і побутове спілкування велося виключно українською мовою - дитина стала використовувати набагато більше українських слів. Загалом за кілька місяців занять у дитини прогрес, як за пів року навчання в репетиторському центрі. Інтенсивно і цікаво.Показати більше рекомендацій
Тарифи
Тариф
- 400₴
Тариф за пакет уроків
- 5 год: 2000₴
- 10 год: 4000₴
онлайн
- 400₴/год
безплатні уроки
Перший безкоштовний урок дозволить вам познайомитися з репетитором Віталій та дізнатись, наскільки він/вона зможе допомогти вам у досягненні ваших навчальних цілей.
- 1год
Деталі
Відгук першого учня:
"Я не можу добрати слів через те, що я так звикла вже до наших уроків і полюбила їх, що не можу повірити, що вони закінчились. Я зустрічала лише одного такого цікавого викладача в житті. Ще на першому курсі в Києві, понад 10 років тому. Тоді я відкрила світ літератури і письма. Я ніколи до того не писала (я не рахую шкільні твори, може вони і були гарними, але я не відчувала їх), але його літературні гуртки були настільки цікавими, що це дало натхнення перетворювати світ в слова і я пам'ятаю як я тоді захопилась поезією і з яким задоволенням та смаком я читала й писала. Зараз я відчула те саме. Можливо не лише винятково до філософії, але загалом в житті з'явилось багато цікавої інформації, роздумів, якоїсь тверезості, інакшості, що це не можна не врахувати. Ви чудова людина та дуже хороший вчитель. Дякую щиро."
Інші репетитори Філософія
Anastasiia
Київ & онлайн
- 250₴/год
- 1ий урок безкоштовно
Tetiana
Київ & онлайн
- 400₴/год
- 1ий урок безкоштовно
Anna
Київ & онлайн
- 150₴/год
- 1ий урок безкоштовно
Ігор
Київ & онлайн
- 250₴/год
- 1ий урок безкоштовно
Христя
Київ & онлайн
- 200₴/год
- 1ий урок безкоштовно
Василь
Київ & онлайн
- 350₴/год
- 1ий урок безкоштовно
Пелих
Київ & онлайн
- 350₴/год
- 1ий урок безкоштовно
Данило
Київ & онлайн
- 120₴/год
- 1ий урок безкоштовно
Alexandra
Київ & онлайн
- 500₴/год
- 1ий урок безкоштовно
Славолюб-Алан Богач,
Львів & онлайн
- 500₴/год
- 1ий урок безкоштовно
Ирина
Чернігів & онлайн
- 300₴/год
- 1ий урок безкоштовно
Андрій
Львів & онлайн
- 350₴/год
- 1ий урок безкоштовно
Людмила
& онлайн
- 500₴/год
- 1ий урок безкоштовно
Sophia
Чернівці & онлайн
- 350₴/год
- 1ий урок безкоштовно
Владислав
Миколаїв & онлайн
- 155₴/год
- 1ий урок безкоштовно
Вікторія
Львів & онлайн
- 190₴/год
- 1ий урок безкоштовно
Ольга
Дніпро & онлайн
- 500₴/год
- 1ий урок безкоштовно
Ігор
Львів & онлайн
- 400₴/год
- 1ий урок безкоштовно
Ігор
Харків & онлайн
- 250₴/год
- 1ий урок безкоштовно
Марія
Одеса & онлайн
- 400₴/год
- 1ий урок безкоштовно
-
Переглянути репетиторів філософія