5 /5
Вчителі історії, що мають рейтинг 5 зірок та в середньому 0 відгуків
210 ₴/год
Найкращі ціни - 95% репетиторів пропонують перший пробний урок безплатно, а середня вартість уроку історії складає 210 грн/год
3 год
Швидкі, мов блискавка! Наші репетитори з історії в середньому відповідають протягом 3 год
Переглядайте оголошення репетиторів та обирайте саме того, хто максимально відповідає вашим потребам та бажанням (ціна, тривалість занять, онлайн чи віч-на-віч).
Обравши репетитора, надішліть йому запит на урок. Скористайтеся чатом, щоб обговорити деталі та запланувати ваші перші уроки всесвітньої історії.
Починайте навчання та пориньте у світ нових знань. Уроки історії не просто допоможуть вам покращити знання, але й відкриють безліч нових можливостей.
Середня вартість приватних занять зі всесвітньої історії у Дніпрі складає 210 грн/год.
Вартість навчання буде коливатися в залежності від:
97% наших репетиторів пропонують першу годину заняття безкоштовно.
Дізнайтеся більше про ціни уроків всесвітньої історії з репетиторами, що знаходяться у вашому місті.
Багато з наших викладачів всесвітньої історії пропонують уроки онлайн. Насправді близько 90% приватних вчителів на нашій платформі дають уроки через вебкамеру.
Щоб знайти доступних викладачів онлайн, просто оберіть цю опцію в пошуковику, і ви побачити усіх наставників, які пропонують дистанційні уроки з обраного вами предмету.
Онлайн уроки всесвітньої історії по Скайпу надають вам більше можливостей. Ви можете планувати свої заняття згідно зі своїм графіком, і онлайн уроки також часто коштують дешевше, оскільки вчитель не витрачається на дорогу.
у Дніпрі та поблизу 30 вчителів готові запропонувати заняття зі всесвітньої історії.
Ви можете перевірити їхні оголошення та вибрати репетитора, який найбільше відповідає вашим потребам.
Бронюйте свій індивідуальний урок всесвітньої історії з нашої вибірки з 30 викладачів.
Величезна кількість талановитих репетиторів всесвітньої історії у Дніпрі!
✅ Середній тариф : | 210₴/год |
✅ Час відповіді : | 3год |
✅ Доступні репетитори : | 30 |
✅ Формат уроків : | Віч-на-віч або онлайн |
Якось під час Другої світової війни в окупованому Києві Віктор Петров-Домонтович, уродженець Дніпра, літературознавець, фольклорист, етнограф, історик, археолог, філософ, письменник, буквально врятував майбутнє цілого караїмського народу. І зробив він це виключно за допомогою своїх неперевершених знань з історії. Як? Справа в тому, що Петров, він же Бер, він же Домонтович, Віктор Петренко та Борис Веріґо, на спеціальній конференції аргументовано довів нацистам, що до більшовицької революції караїми мали дворянські звання, в той час як євреї - ні. Це означало, що караїми - не семіти настільки, щоб розділити страшну долю євреїв у таборах. Таким чином, історична логіка та ерудиція змогли врятувати цілий караїмський народ від згуби.
Історія – це не план майбутнього, а засіб розуміння минулого та сьогодення. Завдяки вивченню цієї дисципліни, ми можемо осмислити, як розвиватиметься наше чи суспільство сусідів у майбутньому.
Історія наочно демонструє величезну складність нашого світу і, таким чином, дає змогу впоратися з проблемами та викликами, що постають сьогодні чи завтра.
Вона дає нам відчуття ідентичності. Людям притаманно розвивати почуття свого колективного минулого, про ті події, що зробили нас такими, якими ми є зараз. Наприклад, що у 1897 році у Дніпрі робили бельгійські підприємці, чому їм не працювалося вдома? Які світові процеси вплинули на їхню міграцію, завдяки якій вони ініціювали в Катеринославі запуск першого електричного трамваю, 3-ого в Імперії після Києва та Нижнього Новгорода. А це неабияк прискорило розвиток та розбудову міста.
У певному сенсі історія - єдина реальна річ. Спосіб, у який люди ототожнюють себе та взаємодіють один з одним, загалом є її наслідком. Вона формує та згуртовує людей і суспільства, незалежно від того, розуміють вони це чи ні.
Щоб зрозуміти інші гуманітарні та природничі науки, потрібен історичний огляд та метод. Письменники, митці, вчені, політики та звичайні люди - всі вони зумовлені історичним середовищем, у якому проживали.
Історія є засобом поширення та розуміння мудрості та дурості наших предків. Вона ніби привідкриває завісу того, що обговорювали наші прабабусі, яким був їхній побут та життєві виклики, чому прапрадіда звали Густавом, а не, скажімо, Максимом, і що він робив на території німецької колонії, де зараз розташовується район сучасної Ігрені. Тільки з історією можна випадково пережити незліченні ситуації, що прекрасно стимулює уяву та творчість.
В історії є як об'єктивне, так і суб'єктивне розуміння.
Більшість людей можуть погодитися щодо рамок історії, тобто імен, дат, місць, людей і подій, які визначили минуле. Мало хто, наприклад, заперечить правдивість того, що Христофор Колумб припливав до берегів Америки, проте його точно не можна назвати першовідкривачем цього континенту, адже, по-перше, Колумб не міг відкрити Америку, оскільки корінні американці вже там жил.
А, по-друге, першим європейцем, якому вдалося ступити на берег Америки, був, на думку істориків, Лайф Ерікссон, скандинавський мореплавець, який пройшов шлях з Гренландії в Канаду близько 1000 р.
Ім'я Колумба, як першовідкривача, увійшло в історію в результаті того, що в 1492 році він приплив до Америки, принісши з собою хвороби, які забрали життя великої кількості корінних жителів (за деякими даними, до 90%), і така подія просто не могли залишитися непоміченою.
Історичні розбіжності зазвичай обертаються навколо причинно-наслідкових зв’язків або мотивації. Одні вважають Колумба відважним провісником нового світу, інші - злим імперіалістом-геноцидником.
Інтерпретація історії залежить від походження та точки зору. Те, як людина розуміє минуле, частково визначається її походженням, вихованням, упередженнями та здобутими знаннями.
Але це не означає, що історія непізнана. Історичне розуміння аналогічно дебатам, які любителі спорту часто ведуть щодо того, яка команда була найкращою за всі часи або хто був найкращим гравцем усіх часів? Основні «факти», тобто забиті голи, середні показники ударів, перемоги та поразки тощо, відомі, але люди часто не погоджуються щодо того, що означають ці «факти». Проте рано чи пізно основний консенсус досягається, те саме відбувається й в історії.
Як саме вивчати історію нашої планети - справа виключно вашого смаку. Цікаві книги наукпопу, сюжети з History Channel, подорожі та відвідування музеїв у різних країнах.
Менше з тим, Дніпро пропонує багато прекрасних репетиторів з історії. Середня вартість уроків становить 200 гривень за годину. Проте, тарифи різняться від викладача до викладача, роль грає досвід, кваліфікація та методи вчителя.
На Superprof ви можете знайти репетиторів, які навчаються на історичному факультеті Дніпропетровського національного університету імені Олеся Гончара, кваліфікованих викладачів, що працюють у школах міста, вчителів на пенсії тощо.
Перегляньте профілі наших репетиторів та обговоріть з кандидатом, котрий сподобався, важливі нюанси:
Часто наші вчителі пропонують першу годину навчання безкоштовно.
Іноді вибрати правильного репетитора буває складно, але хай вас це не зупиняє. “Зрештою, кожна людина, досліджуючи інших, вивчає лише себе” - так би міг сказати вже згаданий нами на початку Віктор Петров.
А насамкінець пропонуємо вам урізноманітнити опанування всесвітньої історії чимось цікавим та непересічним. До прикладу, переглянути 3D-реконструкції та відеосюжети стародавніх цивілізацій та пройтися вулицями Стародавніх Афін чи подивитися на Александрійський маяк з покоїв цариці Клеопатри.
Також ви можете подивитися структуровані уроки всесвітньої історії на Ютуб-каналі Всеукраїнської школи онлайн. Відео тут об'єднані в добірки за класами.
Тетяна
Репетитор зі всесвітньої історії
Єдиний вчитель історії з яким цей предмет не здається страшним. Тетяна допомогла мені не тільки підготуватися до іспитів,а й подолати...
Alina, 2 років тому